Khamis, 19 November 2009

biz Dah Sem Ni..

Akhirnya abiz gak final exam.Biasanya orang lain mesti taip "MERDEKA!!" tapi aku tak.
PSM II menunggu pula..

Nak balik kg tapi tiket belum beli lagi.Member2 semua dah beli dan kebanyakkan balik petang ni..Claim duit program tak selesai lagi.Aduh....

PSM II pula kena kecilkan scope sebab terlalu besar sehinggakan evaluator aku cakap system aku tahap master.Perlukan 5 orang pula tu buatkan..Kena ubah document lagi..Malasnya...

Engat cuti sem ni boleh la aku duk lama-lama kat kg.Tapi nampaknya kejap je la coz kena datang awal ke UMP tuk PSM II pula.Takpe la,demi masa depan aku juga.

KB dah banjir.Dapat ke balik kampung ni?Ntah-ntah xlepas dan terpaksa kena tunggu kat masjid sampai air surut...

Nak tido la kejap sambil-sambil tunggu movie habis download..

0 ulasan:

Catat Ulasan