Selasa, 17 November 2009

final Exam!!

Salam 2 all..

Tinggal 1 paper ag exam iaitu paper Software Testing & Maintenance. Carry mark aku sem ni teruk..sume sikit2 jew.bak kata saleh belakang rumah Johan, cukup-cukup makan jew. engat nak dapatkan dean list, nampak gaya nya xdapat la..jauh panggang dari ayam..

Last paper aku pada hari Jumaat 20/11/09. Sejak dari diploma lagi kalau final exam mesti orang yang ambil exam hari first dan habis exam ari yang paling last. Tak pernah nak habis awal...So,terpaksa la tengok orang lain balik kampung dan aku hanya menunggu hari terakhir exam..

Sorang roomate aku dah lama pergi KL dan dah start kerja dah pun.Besok sorang lagi roomate aku akan balik kg kat selangor.Lepas tu lusa lagi sorang balik kampung kat Johor.Tinggal aku sorang-sorang je kat bilik..uwauwauwa..

Bosan-bosan.........................

0 ulasan:

Catat Ulasan